Extended Network Banners

Akukah Yang Terlewat atau Terlalu Cepat Masa Itu Berlalu?


+ Semalam adalah satu tarikh keramat bagi seluruh dunia kerana kita hanya berjumpa angka keramat ini pada seratus ataupun seribu tahun akan datang.

+ Banyak peristiwa yang berlaku sepanjang 121212. Bermula detik 12 malam, ramai ibu-ibu yang mengandung yg menginginkan tarikh baby mereka unik sanggup melakukan pembedahan untuk melahirkan baby.

+ Pasangan pengantin pula, ada yang mengambil kesempatan memeteraikan tarikh suci ini untuk mendirikan masjid dan sebagainya.

+ Namun begitu, jangan pernah kita lupa akan saudara-saudara kita yang berada dalam keadaan huru-hara di GAZA. Setiap hari adalah merupakan hari yang menyeramkan dan mengakibatkan ramai kanak-kanak normal pendengaran menjadi pekak. Alangkah kejamnya tentera Isreal!! Allahu Akhbar!!

+ Seharusnya kita bersyukur dengan keamanan yang kita rasai sekarang. Alhamdulillah.

+ Berbalik pada 121212....in sha Allah, jika uur panjang kita bisa ketemu lagi tarikh ini pada seratus tahun akan datang. Amin...

+ Tapi adakah aq yang terlewat untuk update blog ni ataupun terlalu pantas masa itu berlalu? Setiap hari ada saja '?' timbul dibenakku. Mengapa?Bagaimana?Siapa?Apakah?

haaaaaaa......

+ Terasa segalanya mendesak minda. Hanya doa mampu dipanjatkan kepadaNya.Semoga segalanya dipermudahkan.Amin..


No comments:

Post a Comment