Extended Network Banners

Andai Ku Bisa

+ Setiap coretanku hanya untuk dia..berharap dia memahami saat2 yang sukar ini bukan dia sahaja yang merasainya, tapi aku juga.

+ Tiada ayat yang bisa mengambar rasa cinta ini padanya. Setiap saat dan waktu terasa ingin berlari memeluknya sekuat hatiku selama mana kami terpisah.

+ Mungkin ini ujian terhebat bagi kami berdua. rasa yang terpendam tidak bisa diungkai dengan kata-kata apatah lagi dengan pergerakan. Apa ini hukum dunia?? Aku seringkali menyalahkan diri sendiri. Kenapa pada waktu itu, tiada setitik pun perasaanku kepadanya??Malahan ingin menjauh. Hukuman apakah ini????!!!

+ Ya Allah, ini terlalu berat bagiku, tika menaip coretan ini, jari jemariku bergetar, setiap huruf yang kutiap tidak menentu. Jantungku berdegup kencang. Entah kenapa.

Aku tetap TERTAWA walau aku sebenarnya ingin MENANGIS..

Aku tetap TERSENYUM walau aku sebenarnya KECEWA..


Aku tetap KUAT walau aku sebenarnya SUDAH TAK SANGGUP lagi..


Aku tetap SEMANGAT walau aku TERTEKAN oleh masalah..


Dan yang paling penting aku tetap SABAR dan memandang segalanya baik saja walau sebenarnya hatiku LEMAH dan sedang TERLUKA..

No comments:

Post a Comment